هتل بزرگ پارسیا قم – Hotel Parsia

مجموعه های دیگر

مجموعه های دیگر

تیر ۱۲, ۱۳۹۷ — دسته: دسته‌بندی نشده

مجموعه های مرتبط با گروه هتل های پارسیا اردهال

مجتمع گردشگری خورشید اردهال

 

 

مجتمع گردشگری خورشید اردهال در ۳۵ کیلومتری کاشان و ۱۵ کیلومتری شهر نیاسر (دیار گل های سرخ) قرار دارد. با اقامت در این مکان فاصله چندانی تا روستای تاریخی و زیبای ابیانه ندارید که مجتمع زیبا میزبان مسافران روستای ابیانه نیز می باشد. این مجتمع گردشگری اقامتی دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی است به گونه ای که تشرف به آستان مقدس حضرت سلطانعلی بن امام باقر(ع) که محل برگزاری مراسم سنتی مذهبی قالیشویان کاشان است و مزار سهراب سپهری شاعر خوش ذوق کاشانی و نیز غار نخجیر نراق که یکی از زیبا ترین غارهای آهکی جهان است را برای گردشگران فراهم می کند.

 

واحد های مجتمع به صورت کلبه و تخت ها به صورت تشک دوبل می باشند. رستوران زیبای مجتمع دارای دو بخش سنتی و مدرن است که با سرو انواع غذاهای سنتی ایرانی رضایت خاطر مسافران را فراهم می کند. همچنین می توانید در دمنوش خانه ضمن استفاده از نوشیدنی های طبیعی از فضای دریاچه‌ی مصنوعی لذت ببرید.

خورشید اردهال دارای امکانات و تفریحاتی مانند قایق سواری در دریاچه‌ی مصنوعی، شهربازی سر پوشیده، شهربازی روباز، سالن بازی های رایانه ای و سینمای ۵ بعدی است که می توانید از این امکانات بهره مند شوید.  در قسمت بازارچه‌ی صنایع دستی واقع در مجتمع نیز می توانید برای دوستان خود از این سفر زیبا سوغات بخرید. فست فود کوشک آفتاب واقع در دل مجتمع با سه طبقه  از معماری بی نظیری برخوردار است که خود از جاذبه های منطقه است و شما میتوانید وعده ی غذایی خود را میهمان این بخش باشید ولذت ببرید.

رستوران خورشید اردهال

ارتباط با مجتمع گردشگری خورشید اردهال:

خورشید اردهال – http://khorshidardehal.com.

تلگرام: https://t.me/khorshideardehal

اینستاگرام: khorshidardehalkashan

تلفن: ۰۳۱۵۵۶۳۳۰۲۰ – ۰۳۱۵۵۶۳۳۰۲۲